Procedura reklamacyjna
REKLAMACJA
(jeżeli
otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie
pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
Towar powinien być czysty wysyłając do reklamacji.
Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Jeżeli reklamacja nie zostanie uwzględniona, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do jej niezasadności.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres glamourpuck@wp.pl, w tytule (REKLAMACJA)
podać Nr. zamówienia, datę zakupu i opisać stwierdzoną wadę oraz załączyć zdjęcia z widoczną wadą.
Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem.
Rozumiemy też, że kolory na ekranie Twojego komputera mogą wyglądać nieco inaczej, niż osobiście. Niestety kolor nie podlega reklamacji.
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Glamour Salon Mody
ul. Jana III Sobieskiego 6,
84-230 Rumia
wraz z wypełnionym formularzem do pobrania na stronie naszego sklepu w zakładce reklamacje.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt musi być czysty, musi odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie. , odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, glamour.pasaz24.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Ważne: Do reklamowanego produktu prosimy o dołączenie paragonu zakupu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Glamour Salon Mody ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz reklamacji. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia. Należy również dołączyć dowód zakupu w naszym sklepie.
Zaadresuj paczkę na nasz adres:
Glamour Salon Mody
ul. Jana III Sobieskiego 6
84-230 Rumia.
Poniżej formularz Reklamacji:
Poniżej formularz Reklamacji:
FORMULARZ REKLAMACJI
Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:
Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń. Aby skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów oraz dochodzenia roszczeń dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć skargę np. za pośrednictwem platformy ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE. Platforma ODR jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
W
KTÓRYCH PRZYPADKACH NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WADĘ TOWARU,
Nie
ponosimy odpowiedzialności wobec klienta za wady w następujących
przypadkach:
1 w
przypadku wady towaru w momencie odbioru i uzgodnienia rabatu od ceny
zakupu za taką wadę,
2
wada towaru powstała w wyniku zużycia spowodowanego normalnym
użytkowaniem lub jeśli wynika to z charakteru towaru,
3
została spowodowana przez klienta i została spowodowana
niewłaściwym użytkowaniem, przechowywaniem, niewłaściwą
konserwacją, interwencją klienta lub uszkodzeniem mechanicznym, a
wszystko to w warunkach, które nie odpowiadają ich temperaturze,
kurzowi, wilgotności, innym wpływom środowiska i tym samym są
bezpośrednio określone przez nas lub producenta (najczęściej
etykieta towaru) lub wynika to z przepisów prawa
4
towarów, które zostały zmodyfikowane przez klienta i jeśli w
wyniku tej modyfikacji wystąpiła wada,
5
używania towaru w warunkach nie odpowiadających jego temperaturze,
zapyleniu, wilgotności, chemicznemu i mechanicznemu wpływowi
środowiska, co jest bezpośrednio określone przez sprzedawcę lub
producenta lub wynika z przepisów prawa,
6
wada powstała w wyniku zdarzenia zewnętrznego, na które nie mamy
wpływu (np. zdarzenia naturalnego).
7
towary, które zostały zmodyfikowane zgodnie z Państwa życzeniem;
Jak prać sukienkę brokatową?
Z reguły tkaniny brokatowe to głównie poliester lub poliamid w połączeniu z elastyną i naniesionym brokatem. O ile sama tkanina bez połyskującego dodatku jest łatwa w praniu i konserwacji, o tyle ta zdobiona brokatem już powoduje dodatkowe utrudnienia.
Brokat jest nanoszony na powierzchnię tkaniny za pomocą kleju lub wtapiany w jego strukturę. Błyszczący element jakim jest brokat nie radzi sobie z ciepłą wodą, więc należy unikać jego kontaktu z wodą powyżej 30 stopni Celsiusza.
Rekomendujemy pranie w zimnej wodzie tzn poniżej 20 stopni.
Suknie brokatowe przed praniem przekładaj na lewą stronę.Zawsze namaczaj delikatnie tkaninę w wodzie z dodatkiem delikatnych mydeł lub płynów do prania. Nie używaj proszków. Po zamoczeniu - nie trzyj tkaniny – spowoduje to obluzowanie brokatu. Namaczaj ją, powtarzając ruch góra – dół. Ugniataj ją. W trakcie prania możesz zaobserwować na powierzchni wody unoszące się błyszczące drobinki. To normalne, brokat w miarę używania i prania będzie opadał, a z czasem jego ilość na tkaninie zmaleje. Nie ma na to rady. Pamiętaj, tkanina sama w sobie jest na tyle atrakcyjna, że nadal będziesz mogła się cieszyć swoją suknią, nawet jeśli nadmiar brokatu opadnie. Nie wiruj i nie susz w suszarkach. Odciśnij nadmiar wody ręcznie a następnie rozłóż sukienkę na ręczniku w pozycji poziomej – aby obciążenia z wody nie porozciągały tkaniny.
Nigdy nie pierz w pralce.
Dla pań, które nie są zwolennikami ręcznego prania jest jeszcze rozwiązanie – pralnia chemiczna, która wypierze suknię na sucho. Takie rozwiązanie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Jak powstrzymać opadanie brokatu z sukienki
Chcąc błyszczeć na imprezie często decyzja o wyborze sukienki pada na tę z brokatem, jednak należy się liczyć z tym, że brokat lubi się sypać. Takie jego prawo. Mniej lub więcej, ale jednak jest wszędzie. Jak sobie z tym poradzić?
Przed założeniem rozłóż sukienkę na ręczniku lub papierze lub powieś na wieszaku w miejscu w którym będziesz mogła swobodnie wykonać poniższą instrukcję. Następnie weź lakier do włosów i dokładnie spryskaj całą sukienkę. Pozostaw do wyschnięcia. Lakier świetnie wiąże i skleja brokat. Nanoś go z odległości ok 10 cm. Nigdy nie rób tego z mniejszej odległości. Jeśli będzie za daleko to nie osiągniesz zamierzonego efektu. Pamiętaj, aby zadbać o to, aby sukienka przed użyciem lakieru nie miała zagnieceń. Jeśli użyłaś lakieru za dużo, nadmiar możesz „zetrzeć” wchłaniając go drugim ręcznikiem, lub ręcznikiem papierowym. Nie pocieraj tylko przykładaj. Możesz tez użyć suszarki na chłodnym nawiewie – ale to może wymagać czasu i pamiętaj o odległości od tkaniny.