Zwroty i wymiany Towaru

                                                                                         Rozumiemy też, że kolory na ekranie Twojego komputera mogą wyglądać nieco inaczej, niż osobiście.

Proszę pamiętać:

Pamiętaj, aby produkt nie nosił żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń oraz zapachów. W przeciwnym razie produkt odsyłamy na Twój koszt.
* Produkt musi być nienoszony, nieprany, niezmieniony, nieuszkodzony i z dołączonymi oryginalnymi metkami. Nie możemy przetworzyć zwrotu wadliwego produktu.
* Opłata za wysyłkę zostaje zwrócona równowartość w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w naszym sklepie .

Odstąpieniu od umowy nie podlegają niektóre rodzaje towarów, np. przygotowane na indywidualne zamówienie klienta.

Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania Produktu przez Sprzedawcę.

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) 

    Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu oraz zwrot towaru . Zwrot należy niezwłocznie zgłosić na email glamourpuck@wp.pl. Wypełnić oryginalny formularz zwrotu i odesłać. Po zgłoszeniu zwrotu należy niezwłocznie odesłać towar na adres sklepu.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy, o której mowa w ust. 1 w szczególności:

    1. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

    2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów na spersonalizowany produkt lub przeróbkę na indywidualne życzenie klienta takie jak skracanie, poprawki krawieckie oraz indywidualne zmiany w produkcje

    W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany do natychmiastowego poinformowania sprzedającego o chęci zwrotu w formie email na adres glamourpuck@wp.pl oraz odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Należy również wypełnić i niezwłocznie odesłać formularz zwrotu(14 dni) tylko oryginalny formularz pobrany z naszej strony ,oraz dokumenty zakupu(paragon).

  2. Konsument, który w ramach jednego zamówienia kupił więcej niż 1 produkt, może odstąpić od umowy w całości albo w części, rezygnując z niektórych tylko towarów. W przypadku odstąpienia od umowy w części (tj. zatrzymania przez Konsumenta co najmniej 1 produktu z danego zamówienia), Konsumentowi nie przysługuje zwrot kwoty najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez glamour.pasaż24.w trakcie składania zamówienia, od którego Konsument odstąpił.

  3. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.

    Towar zwracany musi posiadać oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył towar, a także znajdują się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony.

    Produkty mogą posiadać minimalne pozostałości fabryczne tj. śladowe ilości kleju, wystające nitki lub inne. Niedoskonałości wyżej wymienione nie podlegają reklamacji.

  4. Zwrot zapłaconej przez Konsumenta kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazane przez Konsumenta  konto bankowe niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego pisemnego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy oraz zakupionego towaru. Zwrot zapłaconej ceny sprzedawca zwraca po otrzymaniu zwrotu towaru* Opłata za wysyłkę zostaje zwrócona równowartość w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w naszym sklepie. 

  5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  6. Towar na specjalne zamówienie(personalizowany) Niezależnie od tego, czy kupujesz taki robiony na zamówienie / personalizowany przedmiot w sklepie stacjonarnym, czy online – nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy (również tej zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa). Mówi o tym art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta

jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie. Suknia uszyta na wymiar klienta lub Biżuteria z podanym tekstem do wygrawerowania niewątpliwie jest rzeczą stworzoną według specyfikacji konsumenta, czyli nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.

Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zwrot-towaru-na-zamowienie-czy-mozna-odstapic-od-umowy-na-odleglosc

UWAGA:
1. Pamiętaj, że oryginalne i kompletne etykiety, wszywki, kody potwierdzają pochodzenie towaru z naszego sklepu Glamour zgodnie z zamówieniem i umożliwiają prawidłową identyfikację zwracanego towaru.

Brak stosownych oznaczeń może uniemożliwić prawidłową identyfikację towaru na magazynie.

    2.Zwróć uwagę, aby zwracany towar nie nosił plam, zabrudzeń od pudru, uszkodzeń, obcych zapachów,takich jak proszek do prania, płyn do płukania itp.

    Koszt prania i prasowania w pralni w zależności od modelu wynosi nawet 100-350 zł i obciąża kupującego zgodnie art. 34 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287)

WAŻNE:  
- Odeślij towar bezpiecznie zapakowany tak jak go otrzymałaś.
- W formularzu zwrotu podajemy wyłącznie dane osoby, na którą było składane zamówienie.

- należy dołączyć oryginał dowodu zakupu( paragon, faktura)

- zgłoś koniecznie chęć  zwrotu na emil: glamourpuck@wp.pl

W przypadku odesłania błędnych produktów niezgodnych z zamówieniem lub z innego sklepu, zostaniesz poproszona o odbiór takich towarów na twój koszt.

Jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany, dostaniesz maila z informacją. Mamy 14 dni na zwrot należności. Zwrot nastąpi w wówczas licząc od dnia odbioru zwrotu przez nasz sklep, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.

Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie.(na konto z którego otrzymaliśmy przelew).

.

Ze względu na dobro klienta, prosimy wysyłać zwroty przesyłką monitorowaną - na adres sklepu podany w formularzu zwrotu .

(Uwaga!!! list zwykły nie jest monitorowany, a  w przypadku jego zagubienia nie jest możliwa rekompensata-zwrot pieniędzy).

Zwracany produkt wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu należy odesłać na adres: 


Glamour Salon Mody
ul. Sobieskiego 6
84-230 Rumia.

lub drogą e-mail: glamourpuck@wp.pl

Podsumowując:

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionych produktów z uwzględnieniem poniższych zasad:

  • Należy dołączyć formularz zwrotu, który należy pobrać poniżej, oraz dokumenty otrzymane razem z towarem( paragon/faktura) .

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do odbioru w paczkomatem.

  • Produkt powinien być wolny od śladów użytkowania, plam, makijażu, posiadać oryginalne metki oraz plombę itp.

  • zgłoś koniecznie chęć  zwrotu na emil: glamourpuck@wp.pl

  • Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (najlepiej w oryginalnym opakowaniu)

  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący

  • Zwroty kosztów realizowane w ciągu 14 dni, po otrzymaniu fizycznie towaru

  • Produkt powinien mieć oryginalne, niezerwane metki.

  • należy dołączyć paragon, oraz formularz zwrotu.

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną:

Aby usprawnić proces reklamacji taka informację koniecznie proszę przesłać również emailem  na glamourpuck@wp.pl

a następnie:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy  reklamowany produkt.

*w pierwszej kolejności towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.

WYMIANY TOWARU na inny rozmiar lub wadliwych produktów

W przypadku wymiany na inny rozmiar, kolor prosimy niezwłocznie o kontakt na tel. 58 673-46-15 celem sprawdzenia dostępności danego rozmiaru oraz jego rezerwacji. Następnie należy niezwłocznie odesłać towar wraz z dokumentacją przesyłką monitorowaną.

Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie odsyłamy wymieniony towar.

Wymiana na inny rozmiar ,kolor lub model

Wymiana na inny rozmiar kolor lub model jest bezpłatna, wystarczy odesłać produkt( na koszt własny) do nas wraz z informacją o wymianie ( model, kolor, rozmiar). Aby usprawnić proces wymiany taka informację koniecznie proszę przesłać również emailem wraz z informacja na kiedy potrzebują Państwo wymienianego produktu.

  • W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, natychmiast po otrzymaniu zwrotu i rozpatrzeniu reklamacji nastąpi zamiana na inny niewadliwy produkt (jeśli będzie on dostępny), lub nastąpi zwrot należności za wadliwy produkt . Do reklamowanego produktu należy dołączyć formularz zwrotu wraz z informacja o wadzie oraz dokument zakupu. Prosimy odsyłać najtańszą możliwą formą przesyłki lub kontaktować się w sprawie odbioru wadliwego produktu.

Plomba gwarancyjna towaru.

Każdy nasz produkt opatrzony jest specjalną plombą gwarancyjną, której nie da się przypadkowo zerwać ani odkleić.

Samodzielne 

 usuniecie plomby nie powoduje uszkodzenia zakupionego towaru - plomba (pod warunkiem prawidłowego jej usunięcia)nie ogranicza również w żaden sposób możliwości zapoznania się z zakupionym towarem.

.

Jeśli zdecydujesz, że nasz produkt Ci odpowiada po prostu usuniesz  jak i inne metki - przecinając plombę.  

Zwrot produktu bez plomby gwarancyjnej nie zostanie uznany.

Jeśli zamierzasz kupić sukienkę  i wypożyczyć ją na imprezę-

Zapomnij o tym! 

Szkoda naszego i twojego  czasu i  pieniędzy.

Poniżej formularz zwrotu i wymiany. 

           

PROCEDURA REKLAMACYJNA

REKLAMACJA


(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

                                                               

Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres glamourpuck@wp.pl,  w tytule (REKLAMACJA) 

podać Nr. zamówienia, datę zakupu i opisać stwierdzoną wadę oraz załączyć zdjęcia z widoczną wadą.

Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem.

Rozumiemy też, że kolory na ekranie Twojego komputera mogą wyglądać nieco inaczej, niż osobiście. Niestety kolor nie podlega reklamacji.

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: 

 Glamour Salon Mody ul. Sobieskiego 6, 84-230 Rumia

wraz z wypełnionym formularzem do pobrania na stronie naszego sklepu w zakładce reklamacje.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, glamour.pasaz24.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu , w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

*w pierwszej kolejności towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Glamour Salon Mody ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz reklamacji. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia. Należy również dołączyć dowód zakupu w naszym sklepie.

Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie.

Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Glamour Salon Mody

ul. Sobieskiego 6

84-230 Rumia.

Poniżej formularz Reklamacji: